ARG....

Varför studerar man för? Jo, för att man vill ha mer i lön. Får man det?... NEJ...

MIn chef är så totalt rubbad i skallen att det är synd om henne, jag förstår inte hur folk orkar jobba heltid för dom där tanterna...
Mina arbetsgivare ansåg att jag var värd 106 kr utan någon som helst utbildningen men det ansåg väl att jag hade livserfarenhet vilket jag oxå hade.
När jag nu har gått utbldningen så borde det väl ligga i deras intresse att ha en kompetent personal, men istället säger dom att jag har redan den lönen, om tre kr mer än vad en nyexas uska ska ha så jag får snällt ha kvar den timlönen. Så säger hon, det var ju synd Emme att du hade en sån bra lön innan då.. 106 kr, BRA lön, hon kan ju hoppa ner i sjön tycker ja....

Fy fan att jag behöver detta jobb för Marko vill va pappa ledig annars hade jag bett dom som sagt och fara och flyga dom där jvla surtanterna... Säg upp er så nytt kött kommer till kontoret...
Jag förstår att flera kunder byter till privat för personalen dom har där tar dom ju som sagt frn gatan, man behöver inte ha ngn erfarenhet alls enligt dom då.


Upp till strid säger facket....

Kommentarer
Postat av: Madde

Gud så värdelöst, låter ju sjukt. Men de låter som att man tjänar mera som uskai sala, om du får 106kr.

hoppas de löser sig

2010-04-29 @ 14:48:11
URL: http://madeleine-linevik.blogspot.com
Postat av: linda

vilka idioter!! om du e medlem i facket är det självklart att du ska ta strid och dom får backa upp dig!!

2010-04-29 @ 23:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0