Bilder...

Jag måste bara lägga upp lite fler fina bilder på min underbara pojke. =)










Har precis kommit hem från en påskmiddag hos Farmor och Farfar i Surahammar. Alltså, hur mycket tror äldre att man klarar av att proppa i sig. Påsmiddag bestående av köttbullar, kyckling, köttgryta, sill, lax, jansson, potatis etc. Efterrätten blev ju så klart lite finsk, memma, som ser ut att smaka choklad men smakar ngt helt annat. Det äter man med socker och grädde iaf och tills oss svenskar som inte får i oss denna efterrätt var det någon slags lingonyoughurt med maränger. Och sedan, så tycker dem att man ska äta kaffe med kaka???? Neeej inte undra på att äldre får diabetes på äldre dar.

Nu väntar lite te, har fortfarande ont i halsen och sedan har ju tusen avsnitt av allting att kolla på. Hinner aldrig kolla på teve längre.


Kommentarer
Postat av: Johanna Rapp

Hoppas du blir bättre i halsen snart. Vi kanske ska ta en promenad när jag kommer till västerås och hälsar på. Jag har ätit sjukt mycket den här helgen jag också! ;)

2010-04-04 @ 22:31:19
URL: http://johannarapp.blogspot.com
Postat av: Johanna

Men Ebbe då... är det verkligen tillåtet att vara så där söt!

Tack för en trevlig V-ås-vistelse syster. Kommer nog säkerligen snart igen. :)

Kram

2010-04-05 @ 13:54:29
Postat av: Elin

Sötaste Ebbe! Så stor han har blivit!

2010-04-06 @ 21:04:01
URL: http://nook.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0