blääää i början.. tjohhoo på slutet

Igår var jag en riktigt bitterkärring som Ilona kallde mig. Jag var på ett fruktansvärt humör, vet inte vart det kom ifrån riktigt, jag är väl aldrig sur??  =)

Min syster säger iaf att mitt humör har ändrats kopiöst, förut blev jag ju sur för ingenting, men nu tar det lite mer tid. Kanske för att jag mognat på mig lite.. haha

Ja men igår kom surheten tillbaka. Marko hade ett helvete här hemma, han tyckte jag klanka ner på honom lite väl mycket, stackarn. Usch vad jag kände mej dum. Och vårvädret va här.. äntligen. Jag bestämde mig för att gå en promenad men efter tre minuter ute bland de övriga invånarna i Västerås så var jag tvungen att gå hem, jag kände att jag inte kunde vistas bland folk. Jag hade en sån där, ful dag igår. Håret såg förjävligt ut och jag hade en ful blå jacka som jag trodde att jag fyndade på mig på ullared för nått år sen men som jag senare insåg att det var ju ett misstag att packa ner den i dem stora gula påsarna dom har där nere. Dessa påsar ska jag snart återse... Jag vill tillbaka...

Men jag skärpte till mig och lånade Linas hårlockar och efter det kände mej någolunda fräsch. Jag lovar LIna, du ska få tillbaka dom nästa gång vi ses men du är ju alltid så fin i håret så jag tycker nästan du kan skänka den där lådan till mej. Haha

Neeej nu är syster här på besök och vi ska ut på en promenad..Sen blir det påskmiddag hos farmor och farfar.

Chipp chipp=)

Kommentarer
Postat av: Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Emma, jag vill gärna åka till Ullared igen

2010-04-05 @ 14:14:29
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0