Boring....


Har lite små tråkigt så vad gör man inte, jo, man bloggar.

Idag har jag varit på vift. Har handlat lite färg... Haha



Det gröna ljuset i lyktan är ny



Den rosa vasen med det rosa blommorna...



Vita krukan med rosa pelargoner



De här två ser lite billiga ut men det kanske är för att dom var det, 9 kr styck, vet inte riktigt vart jag ska ha dom men det återstår och se...



Turkosa ljus...

Sen har jag även köpt turkos färg till min gardinstång få se hur jag tycker det blir imorgon när jag målat klart.. Ser kanske inte klokt ut...


Nu till min fråga? Jag har en lång vit teve bänk på ena väggen och det blir sååå tomt ovanför den, tror ni man kan hänga som en fisk lina ovanför på nå vis och hänga ljuslyktor eller vad man tycker faller en in för att liva upp det hela eller ska jag köpa nå skåp...Hmmmm....

 

Denna mannen följde med mig och handla idag, var inte riktigt lika glad som här hela tiden...

Sen böev jag lite irriterad idag, funderade länge om jag skulle dra en sväng till loppis men så beslutade jag mig för att göra det. DÅ hittade jag lite fynd och de stod att dom tog kort och jag hade varit därinne o letat ett bra tag... SÅ kommer jag dit, 30 kr hade jag bara hittat saker för men vad åker man inte till loppis för att göra joo, fynda. Då säger tanten i kassan, men det förstår du väl att jag inte kan ta betalt för det där lilla på kortet, det kostar oss pengar. Då sa ja, ja men dra 40 kr då, det är väl inte hela världen. Neej det var för lite

MEN skriv då för sjutton det innan man går in... SÅ irriterande så jag åkte hem utan grejer.


Kommentarer
Postat av: annaru

nej vet nån va emma att de inte tog kort!!! ;) vad söt ebbe är, älskar verkligen den hemmagjorda mössan! ses vi när du ska överraska marko tro? miss u. puss

2010-04-20 @ 21:22:03
URL: http://annaru.blogg.se/
Postat av: Elin

Å, vilken goding! Fina grejjer du köpt! Jag tror nog att du kommer kunna få till det med alldeles lagom mycket färg, din mamma behöver inte va orolig! =)

2010-04-20 @ 21:27:22
URL: http://nook.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0