Duktig pojke...

Nu har vi börjat lite smått med välling men han har tidigare vägrat flaskan. NU har han, för första gången i hela sitt liv, druckit upp 200 ml. Tidigare dricker han bara 120 ungefär med ersättning. Gott gott med välling tydligen...

Marko ska jobba imorgon och då flyr vi direkt mot sala, dit jag alltid åker när jag har tid över. Älskar att vara med min familj, vi tänkte grilla om vädret tillåter.

Nästa vecka åker Marko till Sundsvall med jobbet onsdag till fredag, någon som vill leka? Säg bara till...

Nu ska jag umgås med mina pojkar här hemma.. Puss o natt

En utav mina många projekt är avklarade, pelargoner inhandlade, men krukorna var lite för stora så det blir nya krukor inom kort.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0