FEST

idag bestämde jag mig för att jag och Ebbe ska inte ligga hemma bara för att en annan familjemedlem är sjuk. På grund av detta vågar ingen träffa oss så vi fick ta en promenad i det vackra vårvädret till coop forum. Där gick vi och strosa runt en stund, var även in på jysk och kollade efter utemöbler, sådana behövs. Där inne mötte vi två tanter som blev förtjusta i Ebbe och frågade honom hur han blitt såå himla söt.

När vi gick ut därifrån mötte vi en herre som även han stannade och pratade. Han tog tag i Ebbes hand och jag kände röklukten men man vill ju inte vara otrevlig mot äldre gubbar så det var bara och tvätta av den när han gått... trevligt folk på coop. Det kanske är sant att ensamstående pappor med barnvagn får fler ragg? Kan vara så.....

Sen tog vi en fika i restaurangen dom har därinne...Hade jag varit själv hade jag inte satt mig och fikat men nu har man ju Ebbe med sig, då kan jag tom åka ner på stan och sätta mig och luncha. Vet inte varför men det sitter i sen man gick på gymnasiet och vägra sätta sig själv i matsalen. Då gick man hellre hungrig hela dagen.. KOnstig man är ibland.
Det är likadant med cyklehjälm, hur sjutton kan man tycka det är skämmigt?? Jag ska nog göra som familjen Rapp, (myket prat om dom denna vecka) och sätta på mig hjälmen när det är dags för EBbes första cykletur. =)

Senare idag ska vi till ikea och möta upp mamma om hon inte är rädd att bli sjuk, vi får väl se vad eftremiddagen annars kommer att se ut för våran del.
Nu är det lunch som gäller...

Jo försjutton, jag skrev ju inte fest som rubrik bara för skojs skull. Lina ström och jag fyller på samma dag, 18 juli och då planeras en stor fest. Jag är redan taggad... =)


Kommentarer
Postat av: Madde

Va e han för sjuk då som alla e rädda för ? hehe. här hemma är vi förkylda :( inte Miliam. Peppapeppa

2010-04-06 @ 19:12:20
URL: http://madeleine-linevik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0