Födelsedagskalas

I helgen är det kalas både ikväll och imorgon. Ikväll kommer Markos vänner, hela sju st. =) Så idag bjuder vi på tacogratäng men även vanlig tacos.

Sen blir det nog lite öl drickande och kanske, må hända att jag tar mig en ciggarett, vi får se. Har bara en kvar och ska nog hålla mig från att köpa fler. NU är det nog.

Imorogn bjuds det på lite lika mat, chilicorncarne, tacochips och en STOR sallad. MUMS.

Pizzan igår var inte så ljuvlig som jag trodde den skulle vara, varför kan man inte bara hålla sig borta.

Vi skulle egentligen vara hemifrån för 20 minuter sen men EBbe bestämmer sig alltid för att sova så länge när man verkligen inte vill han ska sova och tvärtom. Otroligt. Man vill ju inte väcka honom bara för att vi ska iväg så vi passade på att stor städa istället för efter handlingen så nu har man det gjort.

Viktminskningen går väldigt sakta, jag förstår inte hur sakta det går... Alldelels för sakta. =)
Man kanske helt enkelt ska ge upp och gå o bli gravid igen. Haha

Undra när man vill ha nästa barn ja, för ett till vill vi iaf ha. Det är ju lite roligt att redan nu gå och lista ut ngt namn man skulle vilja ha. Men däremot tycker jag det är lite löjligt när folk verkligen MÅSTE ha ett namn som klickar så himla bra med det första barnet. Och att barnen måste ha samma första bokstav på namnen.. NEj...

Men Ebbe och Alice vore väl fint. Synd bara att Alice är så vanligt och att jag säkert kommer att få en till pojke, eller bara pojkar säger Mamma...
Men det gör mig ingeting, jag skulle kunna få hur många pojkar som helst för dom är såååå super goa. MEN, ska inte sticka under stolen med att det vore roligt att ha en av varje...

Igår var ju jag hemma i sala, och när jag o mamma går i affärer så får man alltid ngt, eller oftast iaf. Man skämms nästan för att hon jämt ät så givmild men jag tackar gärna ja..
Fick ett par jätte fina skor av henne....



Jag älskar dom....

Förre gången fick jag ju dessa...


Dom är ju inte rirkigt lika fina men väldigt behövliga i detta vårväder..

Lägger in en bild på min tavelvägg, men kom ihåg, jag tror jag ska ändra lite och sen kommer det säkert komma fer ramar.. vi får se. NU blev det så stressiggt eftersom vi ska ha kalas...



Och sist men inte minst..




En lite fis som äter med hela ansiktet....

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja vi testade mest bara :) Den e lite för stor än, armarna passar liksom inte in i hålen :) Hehe !!

Va söt han är Ebbe :



Ååå ja håller helt med dig på namn, jävla larv me att de ska passa in åså...

Jaaa vi lär ses nån dag :D Vi kan jämt vi :)

Haha va knäppt ja skriver, men ja har bara en hand:) Hehe.



Ammar Ebbe nånting nu ??

2010-04-24 @ 15:31:00
URL: http://madeleine-linevik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0