Fredag...

SÅ himla skönt med helg...

Jag tycker det är lite små komiskt, det är ingen som har sagt något om min turkosa gardinstång, det gör inget om ni tycker det blev fult, haha. Jag tyckte inte heller det blev sådär jätte bra men hör och häpna, Marko vill ha kvar den. Han brukar inte bry sig ett dugg om inredning men nu ville han säga sitt, så den får sitta kvar. Den framhäver sig mycket mer när jag ställde ditt lite färg på fönsterbrädan som jag förövrigt har målat vit. Usch för den fula marmor som satt. Bläääää


Vi håller på och storstädar här hemma för det blir kalas hela helgen.

JOhanna Rapp, förlåt att jag inte ringt upp, såg att du ringt igår men jag slockna ganska snabbt, tack för att du tänker på mig vad gäller hörn skåpet men jag tror jag har lagt den ideén på hyllan en stund. Där jag tänkt att det skulle stå från början, där står det nå helt annat nu =)
Men tusen tack,

NU kära vänner lämnar jag er...



Ikväll ska jag unna mej en fet pizza, så det så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0