HAhaha

Jag har inte suttit vid våran gamla dator på evigheter och hittade fyra års gamla kort.. Här kommer en liten förkik på vad komma skall...


Så här såg man ut när Marko bjöd över mig till västerås för första gången...




HAha.... PÅ kryssning med Erika och JOhan..



Det här kortet skulle jag nästan inte ha tagit med... Ser ju ut som två bönder.



Här hade jag blitt mörk...



Ilona ska på bal...



Haha poker kväll... Och herregud så kul det här var o kollade på...


Sötisa...



Här var man smal...







Hahaha




HUMOR



Cooling inda...




Alltså, hur roligt är det inte med gamla kort då??

KOmmer komma fller om ni tycker det är roligt, och passa er för alla kan komma med.


Kommentarer
Postat av: Anna K

va kul å se lite bilder. Tycker du passade bra mörkt hår så på frågan om du ska färga så tycker jag JA =)

2010-04-13 @ 18:02:14
URL: http://anderssonhill.blogg.se/
Postat av: Linn

Det va fan va du var smal på det kortet..

Skitkul med bilder! Lägg upp lite från Oslo.. =)

2010-04-13 @ 19:18:01
Postat av: Emma

JAg blir nog svart igen... Jag trivs så bra, nackdelen är att man måste färga utväxten varannan vecka men men...



Linn, visst var jag smal och fin?? =)

Oslo korten har jag inte på datorn, på den tiden hade jag inte digitalkamera vännen. =)

Men, jag kan scanna in dom....

2010-04-13 @ 19:48:44
Postat av: Erica

haha fina! tycker oxå mörkt! men du e fin vilket som;) hoppas allt är bra med er!! puss

2010-04-13 @ 20:34:15
Postat av: Ilona

Åhhhh... Våranhärliga kreta resa=)

2010-04-15 @ 20:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0