Helgen över...

Söndagen kommer alltid, tråkigt för då är helgen slut. Haft en mysig helg, utan sjukdomar och bitterhet.
Igår var jag hem till mamma i Sala och umgicks. Jag syster och Ebbe åkte upp till Månsan och gick en promenad på 55 minuter, förbi gruvan och sofielund. En timme per dag är det ju sagt så jag måste ju hålla det.

Sen vart det grill hemma hos mamma och KJ, fy fasen vad gott, det skulle vart ännu godare om vädret var bättre men men... det kom ju idag.

På fm har jag haft glädjen att ha besök av Salbohed brudarna, Anna och Maja och sen Åsa. Maja hade blivit så stor, hon pratade tom. Gud vad barn utbecklas fort... Lilla Maja. Det var en trevlig, men snabb visit på grund av att vi skulle på babysim. Det gick bra det med, idag dök han ner under vattnet, han tyckte det var roligt. Sen satt sig Marko och Ebbe i badhuset och fikade medan jag simmade, blev bara en halvtimme för jag hatar när folk tror de har poolen alldelels för sig själva. Hade bra lust att säga till dem att kolla sig för innan man krålar iväg som tokar utan att ta någon hänsyn till att andra simmar. Usch vad irriternade. Sen for vi till Bäckby på loppis.





Dem här två faten hittade jag för 10 kr styck.
I sala hittade jag ett åar skinnstövlar för 40 kr. Jag blir så glad när jag hittar fynd alltså. Köpte även ett par svarta vanlliga klackskor idag för 10 kr.. haha.

När vi kom hem så gick vi en promenad med Ebbe, visas i bilder.







Man kan ju undra vem som tycker det är roligast. =)


Kommentarer
Postat av: annaru

nästa gång jag kommer måste jag få träffa honom, lr när ni kommer till sthlm..han växer alldeles för fort! kärlek till er.

2010-04-11 @ 22:38:26
URL: http://annaru.blogg.se/
Postat av: lina

lilla ebbe vad söt han är :)

2010-04-13 @ 06:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0