HM

Jag har gjort det igen, jag har tryckt på beställ fast jag inte riktigt tänk igenom mina inköp...
Men hm är så billigt så man kan unna sig lite ibland..


Två brillor är något jag måste införskaffa mig, TAck Ilona för inspirationen.



En bikini, korall upptill, bruna nertill.
Ser ju inte riktigt fram emot att sätta på mig dessa i sommar men jag kan ju inte gå runt naken, jag tror korall kommer passa in till mina ljus rosa ränder på magen. =)


Tre par bas bodys till Ebbe, en grön, en vit och en brun.
MEN, något han verkligen behöver är en vind jacka..

Idag ska jag över till Åsa, där väntas kasslergryta. Mums...

Sen ska vi vidare mot Sala och hälsa på Frida. Hon har flyttat, ska lbi så spännande och se hur hon har det.

SÅ fullspäckad dag idag med, Marko har varit borta i två dyng på utbildning och då passar man på att dagarna rullar.
Ikväll kommer han hem men då åker han direkt vidare mot sina kompisar som har hyrt nå spa med pool och bastu etc. Kul för honom, jag och Ebbew blir hemma.

Lite bilder kommer här...



Som ni ser så kunde jag inte hålla mig, det blev mörkt igen...



På öppna förksolan vill Ebbe gära visa tjejerna allt han kan...Bland annat att sitta,



Han tror sig kunna flyga oxå...



Ella, du såg väl det där, vad jag gjorde va???  =)



Underbart att vakna upp till detta....Ebbe var helt lyrisk, fick inte i honom mycket gröt och han brukar älska gröt. Han stirrade så på de stora snöflingorna..



Han tyckte om fruktinstoppar leksaken. Stoppade i några päronbitar i den, och dom var ganska mjuka så det blev väldigt mycket rinn, som ni ser.

Nej, nu väntar nagelpålägg och utval av kläder.


Kommentarer
Postat av: annaru

de är såhär du ska ha håret! bild på min nya frilla kommer inom kort! och vadå emo frilla, lägg av!puss

2010-04-16 @ 10:23:19
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0