Inredning....

Älskar inredningsbloggar har jag kommit på, man får så mycket inspiration. Jag ska börja lägga ut allt jag vill ha..NU

Som jag sagt tidigare så får ni jätte gärna hjälpa mig hur jag ska inreda i mitt hem, någorlunda bra smak tycker jag nog allt jag redan har, haha, men aldrig fel med lite hjälp på traven så man vågar färga.. =)

Här kommer lite tyger som jag eventuellt vill ha antingen som gardiner eller kanske kuddfodral??








Sen hittade jag lite fina örngott som jag inte skulle tacka nej till...





Och lite annat smått och gott i bilder...



Min plan är ju att sätta panel enda vägen upp i köket sen, vitt. =)
Men så tänkte jag om jag sätter upp två hyllplan på väggen bredvis köksbordet och låter lite roliga prylar pryda..=)



Dessa dricksglas ska jag bara ha hem.....



Ursöt skål....



En liten termos som jag kan ha antingen till mig själv och mitt kaffe eller till Ebbe och sin välling..




En lampskärm som jag gärna vill ha i mitt kök sen....





En söt liten matta... =)




Oljelampa som jag oxå gärna skulle vilja äga...




Det här mönstret var oxå färgglatt. haha, nu kollar jag bara efter färger, skiter i själva mönsret...=)



Sist men inte minst, en randig pläd...

NU ser alla vilken stil jag egentligen vill ha kanske? Jag gillar rött, rosa och grönt.

Allt detta har jag hämtat från Åhlens, man glömmer bort att dem har inredning, älskar åhlens. Eller, jag har börjat gjort iaf.

Nu ska vi snart basta.... Ha det gott!!!




Kommentarer
Postat av: Elin

Jag älskar också inredningsbloggar! Det va därför jag skaffade en egen, va tvungen att samla allt fint jag hitta någonstans när det inte längre rymdes i mitt huvud =)



Åhléns är en av mina favorit inredningsbutiker, bland många många fler...

2010-04-17 @ 15:43:02
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: Evve och Lydia

snyggt!

2010-04-19 @ 14:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0