Kalasen är över

gud så skönt det är... Tycker v i har haft folk hemma hos oss 24/7 denna helg. Men nu är det över och det är en ny vecka imorgon för alla er som inte vet det.

Marko fick bidrag till våran trall som vi ska byggam superbra present även det. Tänk vad bra att man fyller år alltså,då får man saker. HAHA...

Så nästa helg blir det stockholm, till bror. lördagen ska vi spendera på stan och bara gå runt och strosa och äta lunch i gamla stan. Jag älskar verkligen sthlm, men bara över några dagars shopping, inte att bo i skiten, Sen ska ju jag och Marko gå på Finland Sverige i hockey, det var min present.

Neeeeej vi hörs imorrn. Jag bloggar ju varje dag ja,,,

Kommentarer
Postat av: Elin

ROOM har öppnat högst upp i PUB (på drottninggatan), där måste du kika in!

2010-04-28 @ 21:21:33
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: linda

skitbra present ju!!

2010-04-29 @ 23:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0