Klocka

Min syster har ett ungefär likadan skåp som jag fyndade på loppis, och hon har en sån fin klocka ståendes på det skåpet, en svart. Jag undrar om jag ska stjäla den idén, men vad gör man inte för lite inspiraton. Folk måste ju bara se det so positivt om dem inspirerar andra....



Det är inte exakt denna sort hon har men jag tyckte denna var fin oxå.
Ni som läser  min blogg hör ju hur jag ändrar mig, nu när jag sa att jag hellre vill köra på svartvitt så hörde jag en röst med en liten smakav  irritation, "det har jag ju sagt hela tiden att jag vill ha".... =)

Färgen, mot sovrummet.

Men nu vill jag bara säga, i köket kommer det nog gå åt det rosa. =)

Denna tidningkorg skulle jag även vilja sno åt mig...



Men hörrni, när man kopierar bilder från andras bloggar?? Måste man skriva vem man lånar dom av eller vadå?

Kommentarer
Postat av: linda

va??? rosa i köket?!! vad säger marko om det,haha!!

2010-04-29 @ 23:31:10
Postat av: Elin

Japp, alltid när det inte är din bild så måste du skriva källan. Och om du lånar en bild från en blogg som en privatperson har tagit så måste du fråga först, annars kan det bli sura miner =)

2010-05-01 @ 11:19:47
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Det är exakt den där klockan Emma! :D

2010-05-03 @ 20:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0