neeeeej

Nej, jag tror inte jag kommer ha den här gardinstången uppe så länge.. Det ser liksom, nej jag vet inte. Jag vill ju inte att det ska se ut som ett barnrum härinne. =)
Man kan nog komma undan med en svart gardinstång oxå bara man har lite färg därkring men som sagt, den får sitta uppe för jag har ingen stång hemma ännu..

Oj vad jag krånglar känner ja, Men pallen är jag nöjd med.

Måste på ngt vis få det att se vuxet, mysigt, och romantiskt och lite lantligt ut fast man blandar in färg.. Nej det är svårt det här med inredning må jag säga.

Vet ni vad, igår fick Ebbe sin första tand, på moster Linneas födelsedag och allt. Underbart roligt och jag blev så glad....Ligger han efter i längd och vikt ska han banne mig ha alla tänder i käften inom loppet av några månader.. HAHA
Skämt o sido, min Ebbe är den underbaraste av dom alla...


Idag ska vi ha en hemma dag, jag ska lära honom att krypa hade jag tänkt, =)

Kommentarer
Postat av: Linn

Men ligger han efter så mycket i längd och vikt?

2010-04-22 @ 21:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0