Nya projekt...

NU har jag bestämt mig, inomhus renoveringen får vänta. Nu är det dags att börja utomhus istället, känns lite roligare nu när våren kommit.

Så Marko ska bygga trall istället för stenplattorna som ligger nu.

Detta ska jag fixa..





Jag såg på Tinas trädgård igår, fråga mig inte varför, men det gjorde jag och då hängde dom upp pelargoner i små krukor huller om buller. Det var faktiskt snyggt. Jag tror det var pelargoner iaf.. haha

Möbler måste man ju ha för att kunna sitta så varför inte vita. Marko får fixa grill. Sen lite plock med tavlor och sånt vill jag nog oxå ha där ute för att få det lilla mysiga..

Så nu får panelen och det vänta iaf.. =)

Sen vill jag köpa detta till Ebbe...


Är den inte hur söt som helst då.

Vad är det fr väder vi har, ena dagen hur fint som helst och andra regn.

Joo jag kom hem med ett par gummistövlar igår som mamma köpte på mig. Hon köpte likadana, det är inte så snygga och bekväma som ilonas ilse jacobsen men bra och ha iaf. Tusen tack.

Fan vad min pojke är grining nu för tiden, man ska verkligen sitta och leka med honom hela tiden... O marko den jäveln, han ligger och sover på soffan, har han gjort i tre dagar nu. Blir  galen på detta.

Kommentarer
Postat av: pauline

tack för grattiset.. :) vi mår bara bra, hoppas ni med gör det! kram

2010-04-07 @ 15:55:11
Postat av: Elin

Kul att fixa i ordning trädgården! Hittade en nätbutik som du kanske skulle gilla, den är lite chabby och lantlig, sånt som du gillar =)

Broarne (http://www.broarne.se/butik/index.php), heter den i alla fall!

2010-04-08 @ 10:29:36
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: Elin

Du kanske visste om den, för den ligger tydligen i sätra brunn =) Haha!

2010-04-08 @ 12:02:10
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: Johanna Rapp

Oj då Emma! Du verkar arg! ;/ Jag hör av mig snart så vi kan komma och hälsa på. ;)

2010-04-08 @ 12:02:33
URL: http://johannarapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0