Påsk...

Det var ett tag sen jag uppdatera sidan, jag förstår om ni saknat mig..
Men det har varit så skönt och inte varit ut på länge, eller ja, andras bloggar kollar jag varje dag men min egen har fått legat på hyllan i några dagar.

Ilona är hemma, med sin gudomligt söta Sander. Hur kul som helst att äntligen få träffa dem. Så vad Linda trodde skulle bli en barnfri kväll med vin slutade helt tvärtom. Haha, humor. Hon är så bitter den där damen av allt blöjprat och spyor att det finns inte men den dagen ho ploppar upp sin lilla Ebba, då kommer hon vara precis som resten av oss föräldrar om inte värre för hon pratar ju nå fruktansvärt. =)
Jaja, en trevlig kväll hade vi iaf...

Det tog inte många dagar förrän vi träffades alla igen, exakt samma tjej gäng förutom ett undantag, LINDA, hon orkade inte med alla barn men det roliga var att under denna träff så kändes det som att det var mindre barn prat och mer minnen. Förlåt Linda. =)

Idag fick jag sovmorgon till klockan halv tio, halv tio, inte klokt var skönt det var. Jag gick upp och trodde att jag skulle få resten av morgonen fri till att spendera min frukost med lugn o ro men då trodde Marko minnsann att han skulle få gå o vila, men det protesterade jag fort nej till. Nån måtta kära vänner, får man en fri morgon så ska det väl inkludera frukosten?? Eller?

Och sen har jag varit till sura utan Ebbe och umgåtts med min vän Anna. Och det var så skönt att inte prata barn fakstiskt, hon berättade om sina karl bekymmer och sina resor och sina partyplagg etc, roligt att folk har såbna liv med ven fast jag själv inte saknar det ett dugg så tycker jag det är roligt att höra om dom.

Nu ska ni få njuta av lite bilder.. För det är det en blogg är till för, BILDER!!

Chipp chipp alla påsklovers, eller vad säger familjen Rapp??   =)






Andra gången vi var på babysim, då log han lite mer.



Ilona och hennes söta lilla Sander. Tänk att vi sitter här idag med familj och barn. Det kunde man inte tro den dagen vi hade möte med färldrar och lärare om hur vi betedde oss i skolan, med snuset i käften och vägra ta av oss jackorna. HAHA. Det r humor med våra liv alltså... Håll utkik i min blogg för inom några dagar så kommer en hel del roliga bilder ploppa upp.



MIn lilla gosunge... för det kommer jag kalla honom för, just min



När hon väl träffar ungarna så myser hon på som sjutton, det är väl just pratet omkring som stör henne mest. Men vad du kommer att ringa oss alla om råd hur du ska få bort fläckarna på tröjan efter alla spyor, vilka bljor som suger bäst och vilka kläder du ska köpa när amningen sätter igång. Hejdå partydress, hejdå lugna kvällar, hejdå pussar oc kramar i soffan med Markus, Och framförallt, hejdå cigg och öl....



Vi får ju inte glömma att lägga in en bild på världens sötaste pojke heller, och den gladaste oxå.



Lina fixade den goda salladen och den underbaraste potatisgrätängen, du kan du Lina.



Jätte fint kort på dig Elin, synd bara att din son ska vara så envis och titta bort..



Malin och lilla Sander.. Som var huvudpersonen denna kväll..



Och det snackades..



Fina Johanna i sina party örhängen.. =)



Blir inte våra pojkar bästa vänner så får dem inte ha några vänner alls tycker jag...
MEN, några cypern resor eller raggar rundor över till Finland för dem kommer inte på tal!!!




Kommentarer
Postat av: annaru

åh jag älskar din blogg, skrattar varje gång...du skriver precis som du pratar :D

2010-04-02 @ 16:33:13
URL: http://annaru.blogg.se/
Postat av: Emma

Anna anna, vad roligt det var att träffa dej. Märkte att jag saknat dig..

När vi ska till sthlm måste vi mötas upp på en fika iaf.

2010-04-02 @ 19:40:01
Postat av: A

Glad påsk! :D

2010-04-02 @ 19:57:01
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Robin Hood.

Hejsan!

Skickar detta inlägg till massor av bloggar, det är inget spam utan mera så att jag undrar lite grann vad folk tycker här om kring i bloggvärlden!

Har en fråga i mitt senaste inlägg på bloggen där jag frågar vad folk brukar laga för mat när dom är ensamma hemma, glad att få lite tipps och så, så svara gärna!



kram på dig och ha en underbar påskhelg!

2010-04-02 @ 20:23:56
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Josip

Gulligt <3

2010-04-02 @ 20:28:33
URL: http://dosomethin.se
Postat av: Johanna Rapp

Japp...påsklovers var det här! Du får kolla in min nya blogg nu! ;) Jag och Hannes kommer och kollar in eran nya lya snart. Kram kram

2010-04-04 @ 19:38:53
URL: http://johannarapp.blogspot.com
Postat av: Elin Järn

Vilka fina kort från tjejkvällen, kul att du är aå duktig att lägga ut bilder. Ps: Supersöt Ebbe va med vita mössan då!=)

2010-04-06 @ 16:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0