Prioritering...

Jag kommer glömma bort mg själv nu och bara koncentrera mig på inredningsprylar, så om ni ser mig i någon gammal trasa gåendes på stan så vet ni.

Blev mycket prat om inredning i det siste, och väldigt mycket uppdateringar på samma dag, nu har ni mycket att läsa om,om ni inte varit in på ett tag =)

Nu ska jag be antingen mamma eller farmor att göra en sån här lapp pläd till mig, jag skulle även vilja göra ett lappöverkast med massa olika tyger.. gärna som går lite i romantikens tecken, lite små blommor, lite randigt, lite prickigt, lite rosa, lite rött, lite ljusblått, ja ni vet...Har för mig att jag såg ett sånt på ngn sida så som ellos eller halens eller ngt men nu hittar jag inte tillbaka....

Jag hatar mig själv för att jag inte lärde mig att sy när man hade syslöjd i skolan.. Det skulle ju ha varit så himla perfekt om jag kunde sy både gardiner, kuddfodral, överkast, klänningar. Skulle även vilja sticka för mamma gör så fina grejer åt Ebbe.

Ja ja, idag ska vi på babysim sen bär det av till värmland, inte tll självaste värmland utan vi håller oss i västerås, men till Markos kompis värmland...Han fyller nämligen år och jag hoppas inte det bjuds på massa tårta och sånt.. =)
Jag har redan fuskat och ätit tacochips med salsa igår i bastun.. Fya...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0