Sängen nästa...

Nu har alla gäster samt Marko dragit ner mot stan, mot fylla, mot kräkor, mot spel och mot efterfylle käk... Jag, jag sitter hemma i soffan och bloggar och jag är inte ett dugg bitter över det. Snarare tvärtom. Jag hann duscha av mig lukten av enstaka ciggaretter och två lätt öl innan dom drog för vill inte krypa ner till Ebbe och lukta fimp. Nej nej...

Klockan är halv elva och det är sent för mig, en annan går och sussar vid nio nu för tiden. Innan jag fick Ebbe och när alla mammor sa att, men Emma, man måste gå o lägga sig så tidigt annars är man så trött dagen efter. Ja ja sa jag och tyckte mest dom var fjantiga. MEN, jag tar tillbaka det där.. Det blir inge seinfelt på kvällarna nu inte. =)

Vi fick en grill i inflyttningspresent av grabbarna.. TUSEN tack. Så himla bra... Det var exakt den grillen Marko hade tittat på oxå så kunde ju inte bli bättre.

Imorgon är det babysim och sen åter lite kalas... Han fyller ju faktiskt imorgon men jag tror inte frukost på sängen kl sju när jag och Ebbe går upp kommer uppskattas. haha...

Neeejm nu är det nog dags att gå o lägga sig.

Vad är det med facebook idag föresten`? Har inte kunnat gå in på sidan på hela dagen, börjar klia lite i fingrarna..=)

Nej, natti natti på er gott folk.

Kommentarer
Postat av: Evve och Lydia

ja den är från kappahl :P jag tycker om den, lydia med!!

känns tynnre än P o P men ändå bra vädersjacka så att säga..:P hoppas allt e bra

2010-04-25 @ 09:52:01
URL: http://evelinahogberg.blogg.se/
Postat av: Ilona

Ge MArco en kram från oss..

2010-04-25 @ 16:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0