Sjukling....

Jag som trodde denna dag skulle gå mot Emmas vilja. Men ack så fel jag hade. Några vänner från Norge tiden hade vägarna förbi Västerås idag och jag och Ilona bestämde att de alla kunde komma förbi mig så kunde jag bjuda på min specialara, korvstroganoff. Jag har städat överallt och handlat in till mat. Vad tror ni händer, Marko blir sjuk. Ilona tordes inte hit på grund av smittan och jag förstår henne, och vi kan inte åka dit för man vet ju aldrig om vi oxå bär på det. Fy sjutton vad tråkigt. Det här är tjejer som jag inte har sett på säkert tre fyra år. Ledsen blev jag men det kommer fler gånger...

SÅ nu ligger mina pojkar i sovrummet och vilar och jag har satt upp nya gardiner, blev sådär men de får sitta uppe nu tills jag hittat det rätta tyget som jag vill ha. Vad göra nu då? Kanske lägga mej i soffan och titta på alla avsnitt jag har kvar på greys anatomy och gossip girl.. Igår kom jag ifatt desperate housewives iaf och det är det som betyder något för den serien är för bra alltså.

När Marko tar sig tid och lust att hjälpa mig med en grej kommer det bli roligheter i bloggen må ni tro så håll utkik, spec du Ilona... MOhahahahahah

Och för att återgå till den bittra delen, DET SNÖAR IDAG!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0