spännande...

Här står dom...



Mina turkosa gardinstänger.. JAg är rädd att det kommer se lite barnsligt ut men vi får se, då har jag ju något att sätta upp på Ebbes rum sen.... Roligt att experimentera med saker...



Passade på att måla den här pallen oxå... =)



När mamma har fullt upp så tittar och skrattar jag till teletubbies... Det var nån mamma som sa att hennes barn älskade det så jag satt på det för skoj skull, han älskar den där solen/barnet som kommer upp i början.. =)

MEN, inte för mycket tevetittandem bara när man behöver lite vakt om dagarna..Så det så. Säg vad ni vill om det.

Kommentarer
Postat av: Frida - Blivande tvåbarnsmamma

Emma va du är flitig!! Snyggt!!

2010-04-21 @ 20:08:55
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0