Spelar på andras humor, lite utav ett internt skämt!

Jag vill ge en hyllning till vällingen...





Jag vill tacka vällingflaskan för allt gott han gett mig i livet. PÅ grund av flaskan har jag kunnat sovit om nätterna, jag har undermina år blivit stor och stark, en framgångsrik hockeyspelare. SÅ jag vill passa på att tacka, tacka vällingen för alla mina pengar, alla mina mål jag har gjort på mina NHL matcher och framförallt, tack för huset jag hade råd att köpa där borta i usa. Och även tack, för den blonda tjejen jag fick med mej hem igår kväll.

TACK vällingen för att du har gjort mig till den jag är idag. =) 

// Ebbe

Hans mor tillägger, jag hoppas verkligen han belsutar att ta denna väg.






Kommentarer
Postat av: lina

å hur tusan har han tänkt sej att hans urfattiga morsa ska ha råd att hälsa på enda borta i amerikat???

2010-04-16 @ 23:05:45
Postat av: Emma

Jag har uppfostrat min son till den mest generösa man ever, han skickar helt enkelt en biljett. =)

2010-04-17 @ 08:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0