Tack...

för alla kommentarer. Linda, fan vad du har mycket att säga...
Linn, jag gogglar bara och hittar det mesta där.
Ilona, haha, så roliga historier är det inte.. HAHA.... Men et roliga är att jag vet att Marko kommer bli exakt som sin far, skit trög. Allt tar mycket längre tid än vad det borde göra.

Neeej, nu måste jag göra mig ordning, jag och Ebbe ska ut och förbränna fett. Prov sprayade en garderobsdörr igår, blir nog bra men fy fader vad maskinen lät... Inget för morgon och kvälls bruk inte.

Kom gärna med förslag vad man skulle kunna ha för färg i hallen. Det är ju liksom som en jätte lång hall med abra gardrober och dörr öppningar.. Och dom ska ju vara vita allihoppa så ngn liten färg på väggarna vill man väl hA
Jag funderar nämligen på grönt fast en liten mörkare grön...

Ska kika på mina prover och lägga upp bilder senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0