Tygena har anlänt

och dom är jätte söta... Jag kommer defentivit att sy upp kuddfodral men jag tror inte jag vill ha det sååå färgigt som jag ahde tänkt mig. Jag älskar verkligen andras färgiga inredning men jag klarar inte av att göra det lika snyggt så jag håller mig till min vita inredning ändå. Med en aningens färg.. =)

Som jag skrev tidiagre i mina ALLA inlägg om inredning så vil jag nog sätta upp en fondvägg ngn stans i vardagsrummet för det blir lite för vitt på väggarna... Så nu får v rummet vänta.. HAHA

Usch jag blir alldelles stressad av mig själv. Ikväll sker det iaf, vi ska åka iväg och köpa trall, sen ska grillen invigas, bara jag MArko och Ebbe....

Plus att vi åker ngo förbi bauhaus och köper den där färg sprutan så jag får mina garderober målade.. Undra om man måste slipa först, usch vad jobbigt i så fall.

Nej nu kommer lite bilder istället för allt tjat...














Kommentarer
Postat av: Anna K

De e kul å läsa din blogg emma =) Hoppas du får årdning på ditt jobb. Vädelöst när man inte "trivs" eller hur jag ska säga. I know...



Lite nyfiken på garderoberna. Hoppas de kommer upp bild sen. vilken färg hade du tänkt?



ha de så bra. kram

2010-04-29 @ 13:33:52
URL: http://anderssonhill.blogg.se/
Postat av: linda

men nu sitter han ju alldeles själv sötnosen!!!!

2010-04-29 @ 23:34:30
Postat av: annaru

åh gullegubben!

2010-05-02 @ 23:07:40
URL: http://annaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0