Tyger kan man använda till allt....

Bland annat till detta....



Hade nämligen tänkt göra en tavelvägg i v rummet istället ovanför mitt skåp..

Sen kommer mitt andra projekt jag har kommit på, att jag ska måla gardinstången...Grön eller turkost och ha vita gardinerna kvar... HAHA, ni tror inte jag är klok men jag tror det kan bli coolt, oxh funkar det inte så är väl inte det hela världen, en gardin stång är inte så farligt dyrt.

Nu väntar jag bara på mina tyger få se om jag valde rätt. Sen har jag två gamla stolar ståendes i sovrummet som jag tänkt måla o sätta nå roligt tyg på, men då är frågan, vad ska jag ha för färg därinne. Jag kör ju på beiget, svart och vitt där så vilken färg som helst passar ju men kanske inte ngn utav färgerna jag kör med i v rummet.

hmmmm?? ELin Wallin är en stor inspiration för mig just nu..

Du får gärna komma med ideér om hur jag ska mer liva upp mitt fönster mer än målning av stång, bild kommer på de tråkiga snart =)

 

Nu ska jag ut o dricka kaffe och kolla på när marko krattar i trädgården. =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Söta du, kul att man kan hjälpa till! Riktigt bra idé att måla gardinstången! Jag är asdålig på fönster faktiskt, så där blir det nog du som får inspirera mig =) Gillar inte riktigt gardiner, typ hissgardiner eller bara vita längder går väl an. Men ska man inte ha gardiner krävs det att man har fina fönster och det har man ju inte... Så jag skulle också behöva lite fönsterinspiration. Lägger upp det på bloggen om jag hittar nåt!

2010-04-19 @ 21:31:08
URL: http://nook.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0