Underbart.

Vilket strålande humör jag är på idag. Jag har nyss kommit hem från den mest underbaraste promenaden i detta strålande väder.
Och vilket område vi har kommit till, vart jag än går, och gryta är stort, så ser jag lekparker,, skogsomården, skolor, villor männikor. Och nästan alla jag mötte idag hälsade så glatt, kan det vara gryta folket eller är det så att solen gör folk så glada... Jaja, jag gick iaf ut och fotade i min trädgård. HAHA




Sen efter promenaden så gick jag och Ebbe och gungade..Han tycker ju om att sitta i en gungstol så jag tror han tyckte det var roligt. Sen att kolla på andra barn som var där var änu roligare...

Kommer fler inlägg senare, just nu har Ebbe fått för sig att vara grinig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0