Väntar....

på Marko här hemma så vi kan börja spraya. Men hans föräldrar har alltid en tendens att ringa i sista minuten och säga att dom behöver ha Markos hjälp och han ställer ju alltid upp.

Vet inte om jag ska sriva ut mina klagomål mot hans föräldrar i bloggen men ibland blir jag så irriterad. De vet mycket väl om att jag tycker det är hemskt onödigt att ge Ebbe glass, varför ska jag göra det liksom, det är inget han lider av om han inte får det. Så hade ju vi kalas häromdagen och då bestod efterrätten av glass och frysta hallon.
Då ger Markos pappa Ebbe det sista som han har kvar i sin skål, och SEN frågar han, det är väl okej att jag ger honom lite glass?
Och innan jag ens kunde svara så svarade istället Markos mamma, "Nej det gör inget, det är så lite"
Jag kände att jag kokade men jag sa inget då. Men vet dom om att jag inte gillar att ge så ger man väl inte. Och en sån rolig sak att ge sitt barn glass för första gången när nu VI väljer att ge honom det så vill man ju vara den första som ger honom det. Eller?

Likadant med markos syster barn, han fick alltid en glass efter maten, spelade ingen roll vilken dag det var. SÅ vill jag inte ha det och då kommer jag faktiskt säga ifrån. Mitt barn, jag bestämmer och Marko håller med men han är så fruktansvärt snäll och feg att han säger inget. Jag har fler berättelser som är lite små roliga och irriterande men jag låter er inte höra dom. =)

Imorgon kommer syster Johanna och Johan hit och grillar sen bär det iväg mot stockholmo på lördag ÅÅÅÅ vad jag längtar alltså...

Min andra syster kommer som sagt nästa vecka, hon har varit borta sen januari, så ni förstår att jag längtar.

Neheee... om man ska sättta lite spurt va..

Kommentarer
Postat av: Elin

Men fy, va irriterande! Det är ju ni som ska bestämma vad Ebbe ska äta!

2010-04-29 @ 20:32:11
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: Ilona

Nu blev jag irriterad jag också.. Om det ska vara nnån som ska ge han glass så borde det ju ändå vara jag. Jag ska ge han godis och glass när du inte ser=) Ne, seriöst, förstår att du blir irriterad, det hade jag också blivit. Taskigt!!! Men du, komiska historierna vill jag höra i morrn, jag ringer dig då!!!

Puss på re

2010-04-29 @ 22:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0