>Vindjacka...

Som jag har letat efter en vind jacka till Ebbe. Det enda krav jag hade var att den skulle vara svart, och ett någorlunda bra pris. Tycker det är onödigt att, även fast jag hemsk gärna skulle handla där, köpa en pop jacka för åtta hundra när han bara kan använda den nu i vår, sommar och eventuellt lite inpå hösten.

Så hittade jag en på stadium, för två hundra kr bara. En svart helt vanlig..
MEN, det är ju strlk 86, han har ju bara 68/74 nu.....



Det ser nästan ut som en kappa på honom.
Får nog lämna tillbaka den och leta vidare, vi ska ju till stockholm nästa helg men vore bra om han hade en till dess, nu har han ju bara fleece tröjor.

Ikväll ska jag ner i källan och leta grejer som jag tröttnat på när jag bara körde vitt... men jag är rädd att allt sånt åkte med till loppis förra gången jag stod.. Imorgon ska jag till mamma en sväng, då blir det en ny vända loppis
Tänk vad härligt om man bodde i hus så man kunde köpa alla sina möbler där och måla om som man själv behagar, jag älskar ju när jag får nya grejer att utföra. Den dagen kanske kommer, nu har jag ju liksom inte plats för mer möbler, det är ett skåp till köket och ett till hallen sen...

Vad gör ni en dag som denna då? SJälv har jag ju som sagt en hemma dag, man märker på Ebbe att han älskar att sitta ner på golvet och leka tillsammans. Han älskar att vara borta oxå men det är inte sådär jätte ofta man bara är vi två och verkligeb leker, jag har ju så mycket annat i skallen hela tiden.

NU ska jag kolla runt efter inspiration på nätet medan ebbe sover, körde ut honom i snön, han sover så himla bra ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0