Campingen är avslutad

Vi åkte till Borlänge på onsdags morgonen. Och alla som inte vet det så ligger det en stor galleria, kupolen, där som jag längtat så till.. Och vad händer? Jag hittar inte ett skit....

Jag vet att det beror på min övervikt. Haha, det var ingenting som kändes bra. Jag köpte ett par jeans och dom vart för stora bara efter fem minuter, ni vet att dom åker ner och veckar sig vid benen. Jag HATAR sånt. Hittar aldrig ett par bra jeans,,, det är tur det finns tights alltså. Love that trend...

På torsdagen åkte vi in till Borlänge centrum men där fanns ju typ nada att göra. Verkligen så dött. FAST, jag hittade ett par röda skor som liknar träskor, jätte söta på rean. Sen for vi tillbaka till kupolen och gick raka vägen mot barn avdelingen på Hm. Hade ju packat helt fel kläder till Ebbe, hade med mig mest shorts och det funkade ju inte i det höstvädret vi hade.

Vi åkte hem på fredagen, det var skönt att komma hem. Riktigt skönt faktiskt...

Här kommer lite bilder från campinglivet...









Den där gungan var typ den skönaste gungan jag gungat på =)



Blev en god kantarell gryta vi rörde ihop...



Den som säger att mitt hår inte är orange är pucko.

Igår kväll var vi på kräftskiva hemma hos Markos föräldrar och hans syster med familj var där. Vill inte lägga ut några bilder alls från dem för jag ser ut som en flodhäst och här kommer bevis på det, var tvngen att lägga t det för ser ut som jag är med barn



idag var vi på marknaden i västerås med samma gäng som igår. Ebbe fick åka sina första karseller och fick en egen ballong. VÄGRA köpa en stor för den kostade 70 kr. Det är ju inte rirkigt klokt. Sen tog dom 30 kr för parkeringen som är en parkering som egentlligen är gratis. Jag är inte snål utav mig men sånt där irriterar mig.



Här leker kusinerna så fint ihop...



Han fick nöja sig med den lilla varianten för 30 kr.. haha.









Syskonen Alamehtä blev som barn på nytt och ville oxå åka karuseller...

Imorgon är det dags för oss att åka till Tallinn. Önska oss en trevlig resa för på dessa fyra dagarna så får datorn vara hemma. So long...




Kommentarer
Postat av: Ilona

Hoppas ni får en fin resa min lilla skrutt

2010-08-30 @ 22:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0