Ebbes rum...

Nu har vi bara en vägg kvar att tapetsera. Vi valde ju en beige tapet med jätte små vita prickar. Syns knappt om man kollar snabbt eftersom det är så många men går man närainpå, då ni får ni se prickar för livet.

Jag var ju inne på att köra lite beige och grönt men jag tycker ju ljusblått är så fint med vitt. Och vad passar inte bättre än blått till en liten pojke. Haha....
Fast beige grönt och blått går väl an? Och lite rött kommer nog att komma oxå...

Sitter och kollar på lite tyger som jag antingen ska sy gardiner av eller ngt annar skoj i hans rum...





Är det inte gulliga tyger så säg???
Men vad jag ska ha dom till är ju frågan? Någon kudd hörna kanske?



En sån här fåtölj ska han bara ha men en söt liten pläd på....

Känner mig fortfarande inte riktigt hemma i vardagrummet. Måste ha i mer färg men vill jag ha det i soffan, tavlorna, gardinerna eller krukorna vet jag inte. Jag kan inte hålla på och köpa mig fram till vad jag vill ha för köper jag saker jag är osäker på är osm att slänga pengarna i sjön.



Jag har blivit förtjust i prickar ja.... =)

Jag lägger sån fokus på inredning när det väl är igång att jag glömmer bort mig själv, har gått upp, igen. Jag begriper inte vad det är som är fel på mig. Jag ska ju på bröllopp och för 1,5 månad sen bestämde jag mig för att nu jävlar ska jag träna men jag kommer aldrig igång. Kan man skylla på heltidsjobb och mamma roll???
Uffa mig vad svårt det är att få tiden att räcka till till det man vill göra...eller behöver göra iaf.

Imorgon ska jag och Ebbe till Maja, hon har blivit TVÅ år... Ebbe har klickat hem två presenter åt henne... Sen ska vi till mormor och träffa mormor såklart men oxå oscar och line som är i sverige... Ska lbi skoj. Sen jobbar jag tre dagar sen är det HOLIDAY!!!!





Kommentarer
Postat av: nook Elin

Det roliga med barnrum är att man kan vara lite galen med färg!

2010-08-17 @ 20:38:51
URL: http://nook.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0