Klart

Nu är jag klar med arbetet och jag kan med glädje i rösten säga, tjoohooo vad skönt. idag var nämligen den drygaste dagen på jobbet, fy farao vad vi inte kom överrens idag. Nog för att jag inte har tålamod i mitt eget hem men på jobbet skärper jag till mig för ja, så gör man bara, kallas sunt förnuft men ibland måste man även där säga ifrån och det har jag lärt mig nu, blir mycket värre. Man ska visst hålla käften och hålla med i alla situationer för att hålla det goda humöret uppe... Neej nu slipper jag det men när jag skulle gå hörde ja, välkommen åter så hon var nog nöjd. Haha, skämt i sido, vi hade våra stunder så hon sa att jag var mer än välkommen tillbaka. Nog kan jag jobba lite extra där men skulle aldrig i min värld sätta min fot där på heltid... Det är jag för rastlös för....

Nu har jag sagt åt dom att jag kan jobba varannan helg men ger dom mig ett till sådant jobb så kommer jag faktiskt tacka nej eller säga ifrån för nu kan jag göra det känner jag. Får jag inget som jag känner att jag kommer trivas med så tar jag hellre ut föräldrapenning. Lite måste ma få kräva hos sin arbetsgivare och nu är min tid kommen... =)

Ebbes rum är klart nu, fattas bara lite lister sen ska alla leksaker in till han igen istället för att ta upp all plats i köket. På söndag beger vi oss iväg till Leksand. Känns konsigt att ha semester så här sent på året men men... ska lbi så skönt o bara få vara....

NU slänger jag upp lite bilder på min herre här hemma för det var ett tag sen han fick vara med





Här är Ebbe i eskilstuna djurpark.. Han tycker om att vara i närheten av djur har vi märkt. Kanske blir en liten bonde av honom..



Här är min kompis, Sander.



Tack Steff för den fina resväskan jag fick. Hade ryanair tillåtit handbagage till mig med hade den fått följa med till Malta men jag får gott vara utan. Jädra flygbolag!!



Mina föräldrar är inge såna föräldrar som förbjuder mig allt, iaf inte ännu så en och annan glass har jag nog fått njutit av....



Det ska då fotograferas så fort man får något nytt, här i mitt halsband med en skridsko. Så fort jag får nya kläder sätts det för fotografering, skit drygt är det. =)



Här myser jag med min kompis Kotten. Så himla go och mjuk



Så här ser man ut när man fått smörgåsrån med mjuk ost på...



Här får jag låna min kompis Majas bil för jag har ingen sådan hemma ännu...



Tänk vad mycket roligare man har det hemma när någon av mina föräldras föräldrar kommer på besök. Undra om mamma och pappa alltid hade det så roligt när dom var små med dessa människor... Jag blir så avundsjuk.



Sen fick jag en egen bil ärvd av min kusin Elliott som är fyra år gammal, han kanske har fått en större bil, det tror iaf jag.


Kommentarer
Postat av: Stephanie

VARSEGOD, EBBE!

Det kommer fler resor att ta med väskan på. Kanske en resa till Oslo? Det finns nämligen en tant Stephanie här som vill vara sjuktjobbig och gosa med dig medan du bara vill springa omkring.



Krama mamma från mig också!

2010-08-19 @ 23:45:56
URL: http://steppastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0