Länge sen sist...

Hej alla min fans...

Var ett tag sen jag var in här, men jag försöker ta distans ifrån denna dator. Tycker man borde göra så mycket mer än att hela tiden känna behov av att sitta här.. Det är nästan så jag inte ska ha en bärbar utan en vanlig som står på plats för då är jag inte där lika ofta men men...

Jag har haft en liten "tjock och ful" period som syster kallade det så fint. En sådan period tror jag alla tjejer går igenom i sina liv, vissa oftare än andra. Jag har haft den i en vecka ungeför.. Det är inget som stämmer med nånting tycker ja.

Jag har kännt mig olycklig på nå vis men det har ju en orsak och jag vet precis vad som kan bota, släng alla speglar. =)

Vet inte om det beror på att jag har börjat jobba. Sa tidigare att jag tyckte det var skönt att jobba, visserligen är det det ibland men nu är jag så trött på det där att jag bara vill bojkotta det. Tack för att jag bara har tre veckor kvar. Sen kommer jag aldrig mer vara personlig assistent...Usch för att vara på samma ställe dag ut och dag in, träffa en och samma människa och veta exakt vad som händer vid exakt samma tidpunkt som dagen innan. Neeej, ett sånt liv kan ju bara inte vara nå skoj att leva.

Kan min olyckliga period ha något att göra med bytet av min hårfärg mån tro??
Eller min övervikt? Jag får inte kommentaren "Men Emma du har ju nyss fått barn" längre. Så det kan man ju heller inte skylla på längre. MEN, idag åkte mina nyinköpta adidas skor på. Dom fick känna hur det var att springa på asfalt i 20 minuter. Nå mer orkade jag inte första gången...
Skorna kommer även att få känna på, det inte allt för fina klickgolvet vi har i hallen en hel del, eller ja, ganska ofta om jag ska vara ärlig för sån träningsmännska är jag inte. Jag sa till Marko när jag kom hem efter löpar turen att jag föredrar träning som inte gör mig så andfådd...

Medan jag sprang så tänkte jag på hur gott det skulle vara att komma hem och få ta den där mjuka smärgåsen med ost på men så övertalade jag mig själv att proppa i mig en banan istället. Inte alls lika gott, men nyttigare.

Nog om träning, jag ska ju på bröllopp i september och har klickat hem klänningar från bubbleroom. Nu är nog inte dessa klänningar typiska brölloppsskläningar för vissa men jag måste ändå känna att Emma stilen får följa med. Jag skulle vantrivas i allt för eleganta sådana.

vad tycker ni??Den första klänningen har jag inte beställt denna färg utan mer rosaröd..












Tycker ni någon passar till bröllopp??

Neeej nu ska jag kolla satc 2

Hej svej


Kommentarer
Postat av: Erica

den första och de prickiga va fina tycker jag! och du är alltid fin;) Kramar

2010-08-01 @ 21:31:46
Postat av: Frida - Blivande tvåbarnsmamma

helvitt ska man väl inte ha på bröllop!? Den gröna var snygg!

2010-08-02 @ 08:25:27
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Den svarta med prickar och rosett känns som du tycker jag!

2010-08-03 @ 07:47:15
Postat av: nook Elin

1, du är verkligen inte överviktig!!! 2, du har ju nyss fött barn! och 3, du passar jättebra i det ljusa håret!

2010-08-13 @ 20:16:07
URL: http://nook.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0