Leksand

Hej allesammen....

Vi har anlänt till våran årliga campresa...
I söndags tog vi platsen, den bästa platsen på campingen enligt oss. Mitt emot servcice huset plus att det låg en lekpark precis här, underbart. Igår var det strålande sol ute, resan började bra. Vi gick en promenad in till centrum och gick och strosade, staden hade INGA affärer alls. Jag frågade två tjejer vart Hm låg men det fanns inte... Jag hittade inte en enda affär som jag kände igen... Skumt. Fast o adnra sidan är det roligt att gå och kolla i affärer vi inte har hemma så ska inte klaga. Köpte ett par lila tygskor.

Måste berätta en rolig sak som jag skrattade åt säkert tio minuter. I garderoben, den lilla som finns här i vagnen hänger endast 4 galgar och jag tänkte, hur ska detta gå. Marko fick äran att börja lägga in sina kläder och vet ni vad han hade hängt upp på galgarna, sina mjukiskläder. HAHA.... Det tycker jag var jätte humor.

Jag och Marko satt på kvällen och röktem drack och spelade chicago... jätte trevligt.

Sen ringde Ilona och sa, hur sjutton klarar ni att åka på semster bara ni tre, jag o Mads skulle döda varann efter en dag. Och tro mig Ilona, tanken har funnits där. =)

Idag har vi skit väder, så vi har bara haft en hemma dag här vilket betyder oduschad, finnig fet och ful =)
Vi har dock tagit en långpromenad...

Jag funderar starkt på att färga håret mörkt igen, jag ser förtaskig ut i håret när jag ser bilderna. Har mått dåligt och klagat över mej själv i flera månader nu.

Imorgon tar vi nog vårat pack och drar mot borlänge. Där finns iaf en stor galleria... Här finns det inte så mycket. Campingen har liksom redan stängt sin restaurang, kiosken och livs butiken är inte ens öppet

NU kommer lite bilder...



Både för och nackdelar med två enkla sängar... =)



Ebbe tycker om att vara här....



Vad är camping utan förtält..







När det är strålande sol....



Passar grabbarna på att vila, höll på o bli galen här hemma av rastlöshet... ville bara iväg



Den här vagnen har mamma fyndat på strömbacka... 200 kr. Det är ju helt underbart med fynd, vi ÄLSKAR vagnen. Det är en sån vagn man kan jogga med, men överskatta inte min träningsvilja....



Man blir som man umgås sägs det ju.. Ebbe hade längtat efter teletubbies och gummibjörnen. Han hade ju inte heller haft internet på två dagar... 

Fast jag måste erkänna att det är skönt i inte ha datorn hela tiden. Jag läser bara vissa bloggar nu för tiden för att jag ska hinna med annat Haha... Sen vissa bloggar kollar jag in tilll lite då o då. Funderar ni nu om jag läser just DIN blogg. =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Förstår dig... Johan och jag garvade också. Var det finkostymen han hängde upp!? Marko då... :D

2010-08-24 @ 21:00:41
Postat av: Johanna

Förstår dig... Johan och jag garvade också. Var det finkläderna han hängde upp!? Marko då... :D

2010-08-24 @ 21:02:20
Postat av: Ilona

Kom hem nu, vill höra din röst!

2010-09-09 @ 06:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0