Semestern avklarad



Första veckan ska denna båt ta oss till Tallinn i två nätter och det betyder att vi får spendera två nätter ombord. Jag älskar båtar och den goda buffén. Gravad lax och räkor... Mmmmm
Sen är Tallinn så himla mysigt. Jag och Marko har ju varit där två gånger och Ebbe bara en gång men då flöt han ju runt i magen, det räknas ju inte så i år ska han få uppleva Tallinn miljö.
Jag Lina och Ilona satt och prata resor och dom skulle ju vara så himla kulturella på sina resor. Jag nöjer mig med en kopp kaffe och shopping när jag åker på turer, bara det är i ett annat land i en annan miljö är jag nöjd.



Sen blir det camping i Leksand i några dagar... Det är oxå en hobby vi har jag och Marko SÅ mysigt att sitta i förtältet och spela kort och ta en öl. Och en cigg kanske. Haha...Sen ska vi ju besöka sommarlandet och lite så....



Sen blir det Malta i några dagar.. Har inte bokat ännu, imorgon och jag kan nöja mig med fyra nätter vilket jag tror att det blir oxå. Jag mamma, Ebbe syrran och hennes kille åker. Men dom ska vara borta i tio dagar. Det ska lbi såååå skönt att komma till solen.. Ååå vad jag längtar.

Har så mycket att se fram emot nu. Det är semester, bröllopp, Ebbes födelsedag, julen och våran utlandsresa vi ska göra i vår oxå får vi inte glömma Ngn som har förslag på vart jag marko o ebbe ska fara i maj/juni??

Neeej efter en springtur förtjänar jag lite glass va??  =)

Kommentarer
Postat av: Frida - Blivande tvåbarnsmamma

haha orka med museum..hoppas ni får en fin semester!

2010-08-12 @ 08:42:55
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0