Stan...

Idag ska jag och Ebbe gå ner på stan med Ilona och Lina med barn. Undra vad jag kommer hem med för påsar då. Ska inte köpa ett skit.. Jag handlar så mycket på internet nu fr tiden... fattar inte varför för det är ju mycket roligare att gå i affärer och ta det man vill ha.

Igår kom mitt paket som jag beställt, dels till en liten två årig tjej som fyller snart och dels affischer till mig med alla månader. Ska jag sätta in i tavlor och ha i köket o byta för varje månad... Jätte fina bilder. Tror jag lagt ut dom ngn gång här på bloggen förut.

Jag ska däremot kolla efter lite smycken till min klänning kanske.. ska ta lite råd av Lina och Ilona och se vad dom tycker. Sen har jag ett till problem... Vad ska jag ha för frisyr????

Jag bjuder inte hem några vänner denna vecka så ni vet, ser ut som vi har råttor som husdjur för det ligger matrester på golvet, dammråttorna har vi oxå här.. Detta är inte likt mig. Men Ebbes rums renoveras för tillfället och Marko har slipat därinne och hör och häpna, fast man sätnger dörren så var det alldelels dammigt på köksbordet som ligger ganska långt ifrån ebbes rum. det där dammet alltså.. det tar sig ut hur man än gör.

Häromdagen kom lilla Charlie till världen, Jerrys son. Dit ska vi åka och hälsa på imorgon, ska lbi såå mysigt. Om jag kommer ihåg hur man håller en bebis. Det är ju konstigt, Ebbe bar jag hur lätt som helst från det att han föddes såklart, var ju inte match alls. Men så fort jag ska hålla ngn annan bebis så blir jag helt stelt. Jag vet inte hur man håller i andras barn, det är säkert.

Sen längtar jag till mars....   =)

Kommentarer
Postat av: Linn

hoho " inte köpa något" nääähärruuu! ;-)

Vad sker i mars då?? =)

2010-08-11 @ 18:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0