Bilder...

Det här är min nyinköpta golvlampa från Ikea. Vill dock ha en lite mer lantlig stil på den men den här funkar så länge, var så mörkt i vardagrummet.



Min nymålade fåtölj, ska dock klä om den i fårskinn.



Nymålad byrå till Ebbe, blev mycket bättre, dålig bild, tråkig bild men en tavla ska upp ovanflör inom kort och knoppar



Vad tycker ni om mitt alternativ till gran detta år? Lite kulor i kanske oxå. haha



Neeej nu ska jag kolla på östermalm bruttorna.

Snart ska vi måla köket vitt för har lagt ner panel där, blir i hallen istället. Jag ska ha ett vitt skåp för en hel vägg och sen två hyllplan på andra väggen så spelar ingen roll att panelen inte blir av för väggarna kommer iaf bli täckta med diverse saker.


Kommentarer
Postat av: Anna K

Älskar fåtöljen Emma! Blev ju kanon när du målade om den!!

2010-12-17 @ 10:28:28
URL: http://anderssonhill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0