Brudkista...

Jag var förbi stadsmissionen idag och föll för en kista, den kostar bara 150 kr men nu när jag ser på den hemma så blir jag osäker. Det finns ju jätte många finare kistor men den här var ju så billig!!

Vad tycker ni?



Jag vet inte riktigt om jag gillar motiven men den var liksom så fin och sliten i övrgt. =)

Anonym som har svarat angående 5 mm, är det du Alexendra?  =)
JAg har nästan gett upp den metoden... Haha. Det var inte riktigt min grej, jag inväntar och ser hur det blir efter han börjat på dagis. Nästa barn ska defenitivt få vänja sig vid sin egen säng första början.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag ser i min spåkula att den kommer bli jättefin när den är vit...;)

2010-12-09 @ 22:28:04
Postat av: Emma L

Funderade oxå på det men vette sjutton alltså. Tycker även dom är fina.vissa i sin befintliga färg =)

2010-12-10 @ 01:00:41
URL: http://emmaochebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0