...

Att jobba gick jätte fint. Min brukare har ju fått för sig att böraj rida och jag som inte är så förtjust i hästar fick ju en chock när jg kom till jobbet. Hade ldrig i min vildaste fantasi trott något liknande när jag kom dit men tyckte det var skoj med en aktivitet ist för stlla sittning hela dagen. MEN jag fick hålla hästen alldelels själv och det var lite läskigt tyckte ja. Hästar är visserligen fina djur men stora och vet inte om man kan lita på dom till fullo. Så är det ju med alla djur men står man bredvid en sån bjässe så har man ju inte mycket att sätta emot.

Nåde om jag får en dotter som vill börja rida. =)

Idag har jag haft besök av lite tjejer och vi åt tacos och bara prata strunt. Blev mycket barn prat med tanke på att både jag och en till är gravida och en har precis fått barn. Alltid trelvigt att träffa vänner tycker ja som sagt.

Imorgon ska jag jobba igen, känns lite små tungt när Marko säger att det kan bli minus 25 grader och jag ska cykla för första gången sen i somras. Brrr...
Ebbe ska varahos sin farfar. Blir super bra det där.

LÄngtar till julafton men har ingen jul känsla i kroppen... Synd.

Bjuder på lite bilder för orkar inte skriva mer. Tips på vad man kan ge min mor som kan köpa allt hon vill ha redan och har typ allt i julklapp??? Hon är svårast av alla att köpa till alltså.
Haha... Förra året köpte jage n kofta till henne, som jag ansåg var rätt dyr, och vad ser ja, står hon och målar i den när man kommer. Haha.. SÅ inge kläder ska hon få av mej inte. =)









PÅ väg till julbordet i halsta. Det var skoj, en aningen kallt för vi var i ishallen men god mat och trevliga bordskamrater. =)

Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till två prinsar ♥

FIIIN ♥

2010-12-20 @ 22:10:28
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack Frida.

2010-12-21 @ 11:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0