Favorit i repris...

Saker jag behöver till mitt hem, eller snarare vill ha.

Önskar jag hade ett hus, skulle bli mycket mysigare med den inredning som jag strävar efter. Men den som väntar..



Den här kombinationen i kök är ju oslagbar.. Underbart fint.



Gammal pall.. Jag blir väldigt mycket inspirerad av min egen mamma vad gäller inredning i vissa grenar men hon är inte lika mycket för vitt som jag.



Så fint hyllplan, något sånt kanske jag ska ha..



Griffeltavla är jag ute efter men jag hittar aldrig ngn. Det blir väl att jag köper den på ikea jag hittat men den är ju inte vit, får måla om den i så fall.





Måste hitta mej en större pall till min fåtölj som självklart ska vara vit o ha fårskinn på =)



Det här skåpet skulle jag dö för och ha  i sovrummet. Fy fasiken så snyggt.

Jag googlar alla bilder så jag kommer inte ihåg källan till bilderna så jag hoppas ingen tar illa upp att jag "snor" dom, det är bara för jag tycker det är SÅÅÅ snyggt. =)


Neeej nu måste ja gå o lägga mej, idag har vi varit till öppna och sen har jag städat hela kvällen. Marko är sjuk och har varit det i två dagar, sängliggandes så jag har fått klara mej själv. Ganska jobbigt. Imorgon ska vi till Sixten på kalas sen på lördag blir det julshopping. Puss hej



Kommentarer
Postat av: Linn

Tycker jag ser griffeltavlor på varenda webbutik med lantlig inredning..fast dom kanske är minimini tavlor..är de stor du är ute efter?

2010-12-03 @ 10:31:24
URL: http://saganomlinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0