Gårdagens...

Igår var jag på erikslund med mamma och sedan tog vi en sväng till Hälla. Vi orkade inte åka ner på stan... Och sen hade vi Ebbe med oss så det hade bara blitt krångel.

Jag köpte två presenter till Ebbe fast han fick dom redan igår, en brandbil och sen en jultomte som sjunger och dansar, den gillade han verkligen. Sen köpte jag en julklapp till Ingrid och sen en klänning till mig själv. Nästa vecka ska jag köpa de julklappar som återstår, jag har mamma, Syster och markos systerson kvar. Pust!! Jobbigt det här med handling.

Ikväll hoppas jag vi blir klara med målningen, vi har en liten liten del kvar att måla tre lager för där var vi tvunga att spackla ännu mer men resten är helt klart. Vi gör det ju lite små slarvligt denna gång men det är bara för att jag inte rirkgit har bestänt mig hur jag vill ha det i framtiden och sen för att slippa det gamla tapeterna så länge. Blir nog bra. Hyllplnen från ikea som jag vill ha fanns tyvärr inte igår, det var synd. Annars hade dom säkert suttit på plats nu för den väggen är klar.

Neeej nu syster är här o ska sova, kan inte sitta här och glo. choipp chipp =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad är det för hyllplan du ska ha? Johan och jag ska ju till IKEA i Uppsala imorrn. Du får höra av dig om vi ska kika efter dem där.

2010-12-17 @ 08:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0