Helt ensam...

Idag har varit full rulle. Tidigt åkte vi mot barnvagsnbion, vet inte ens vad det var för film för fick bara gnutta lite grann. Ebbe är överallt och ingenstans och när mammorna lägger sina små små barn precis framför skärmen så är det för det lite äldre barnens föräldrar att verkligen hålla koll på sina barn, vilket är jag. Annars kan ngt barn få ens mocka, en leksak i huvet eller bli av med sin leksak. Lite drygt tyckte ja. Efter det tog vi en promenad till en annan öf.

Och nu sitter jag här ensam hemma. Marko och Ebbe är och kollar på hockey. Planen var att jag skulle åka hem till Åsa och kolla på idol finalen men jag orkade verkligen inte. SÅ skönt oxå o passa på att vara hemma när man väl är själv oxå... O sen vet jag ju vad jag har framför mig inatt.

Imorgon ska vi åka runt på lite shopping. Kalas på em och sen hem och göra potatisgratäng och lövbiff med baconost i, super gott, ett tips och sen kolla på beck filmen. Dags för den nu.

Nu, dricka te och äta kardemumma skorpor...

Roligt inlägg va?

Idag var det en mamma som jag umgås med väldigt mycket som frågade, men vad skriver du på din blogg. Och då sa jag allt möjligt. Hon avskyr bloggar och förstår inte alls varför man vill följa andras vardag och vad dom äter och vad dom gör om dagarna men jag har en helt annan syn på den saken. Jag älskar att hålla koll på folk. =)

Kommentarer
Postat av: Johanna K

jag delar din syn! ;)

2010-12-10 @ 22:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0