Jullista...

Hejsan...

Mina systrar, det är väl ni som köper julklappar åt mej därför tänkte jag ge lite tips om ni går ihop och handlar... =)

Make up store



Önskar mej ögonskugga, gärna en bas färg så som vitt eller beige, gärna beige. Och sedan har dom en svart med lite glitter i.


MIneral rouge. Jag har aprikos, lite brunare och en rosa färg. Skulle vilja ha ngt annat denna gång, de i affären kanske har några tips. =)


Denna underbara concealer gör underverk.

Sen har dom klockor på clas ohlsson, och jag är inte mycket för märken Klockan kostar 99 kr och finns i alla färger. Jag har svårt att välja vilken jag vill ha så ni får välja själva. =)
Kanske ett tips till Johan?  =)


Rosa eller lila kanske?  =)


Till Ebbe ska jag självklart köpa denna väska fast i en annan färg självfallet.



Sen önskar han sig kläder i strlk 86, lite lego kanske, kritor. Svårt tycker ja. Ska köpa två stolar på ikea och måla om dom o sen beställa hiss gardiner, inte vitt men kanske rutigt. =)
Han kommer inte få så mycket mer av oss, man inväntar ju mellandags rean när han är så liten ännu sen när dom kommer upp i åldrarna lär man väl börja handla i augusti för att dom ska bli nöjda så inte alla kmpisar får fler julklappar. =)

Tycker egentligen det är för många dagar på året man "måste" handla presenter. Det är födelsedagar, och då inte bara släkten utan även mina vänner och mina vänners kompisar, det är julafton, det är mors dag, det är fars dag. Herregud vad vi skapat dagar present inhandling men o andra sidan är det ju lyx att få =)




Kommentarer
Postat av: Anna K

Tycker du ska skriva mer om din inredning! Älskade att läsa dom inläggen =)

2010-12-02 @ 14:47:08
URL: http://anderssonhill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0