Orka...

1. Hur gammal är du om fem år? Över 30

2. Vem var den sista du träffade? Ebbe

3. Hur lång är du? 167 cm

4. Vilken var den senaste film du sett? Nicke nyfike firar jul som Ebbe fick i julklapp men hade önskat att det var Änglagård.

5. Vem ringde du senast? Min kära vän Ilona

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Något i stil med  "I sala finns inge inredningsaffärer"

7. Vad är dagens planer? Att snart gå och lägga mig

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa!

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda, båda har gift om sig

10. När såg du senast din mamma? På julaftons morgonen.

11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du idag? 06.18 men fick sovmorgon till 09.20 för Marko fick sova igår. =)

13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat och hittat, nog har jag sett några katter utomhus. =)

14. Vilken är din favoritplats? Hemma faktiskt

15. Vilken plats föredrar du minst? Utomhus när det är som kallast.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i ett fint hus med mina barn och min Marko. Kanske en skillnad och det är väl vänstra ring fingret, tror ni jag har nå som glittrar där då??

17. Vad skrämde dig som barn? Inget, jag var tuff

18. Vem fick dig att skratta senast? Frida Bohlströms blogg då hon skrev att hennes karl hade feber, 37.9 och hackade tänder och var hemma från jobbet. Hahaha, det var humor.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Vill gärna tro det.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och..

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Nattlinne såklart.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 3

23. Hur många landskap har du bott i? 1 i Sverige

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Vilket skämt.. Haha

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor

26. Är du social? Joo det tycker jag nog att jag är. Beror lite på vilka sammanhang man tänker på.

27. Vilken är din favoritglass? Choklad är alltid gott, men polka på sommaren.

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa hus

29. Tycker du om kinamat? Gud ja

30. Tycker du om kaffe? Japp...

31. Vad dricker du till frukost? Vatten, varmt eller kallt.

32. Sover du på någon särskild sida? Hmmm, inte vad jag tänkt på.

33. Kan du spela poker? Ja

34. Tycker du om att mysa? Så klart..

35. Är du en beroendemänniska? Ja

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja två stycken.

37. Vill du ha barn? Har ett och en på väg så svaret kan ni lista ut..

38. Kan du några andra språk än svenska? Vill skriva nej men lite Engelsk har man väl fått med sig. Töntigt om jag ska skriva att jag kan norska men det gör jag ändå. =)

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en pool? Båda har isina fördelar men havet är ju mysigast

41. Vad spenderar du helst pengar på? Inredning, kläder och mat.

42. Äger du dyra smycken? Inte idag men som sagt, kanske om tio år.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nope

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? sex smörgåsrån med ost

45. Vem är den roligaste människan du känner? Alla mina vänner är roliga på sina olika sätt.

46. Välj ett ärr på din kropp? på armen. Var i ett slagsmål med en tiger en gång i tiden, jag vann. =)

47. Vad har du för ringsignal? Ring ring låter det, skitttrist ska ändra.

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Absolut, fast det mest har råttorna ätit upp. Mamma har varit ganska bra på att spara både kläder, böcker, leksaker mm.

49. Flirtar du mycket? Nee det vill jag inte påstå, den tiden är över.

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hmmm... hos syster JOhanna tror jag, iaf hon som tagit det.

51. Kan du byta olja på bilen? Hell no. Kan inte byta nånting på bilar, det överlåter jag till karlar.

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej men jag väntar på en, klickade till för några månader sen på sala vägen men tror inte jag fastnade på bild.

53. Vilken var den senaste bok du läste? nån bok om hur man uppfostrar barn tror ja.. men det har jag lagt ner. Tar det som det kommer.

54. Läser du dagstidningen? Vlt varje morgon, skulle bli glad om sala allehanda låg i lådan tre dagar i veckan men blir för dyrt att ha båda.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej inte för tillfället men nog skulle jag vilj apå någon inredningstidning

56. Dansar du i bilen? kan man göra det?

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? inte en aning..

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vad måtten var på ett skåp jag hittade påå blocket

59. När var du i kyrkan senast? Några dagar sen på öppna förskolan.

60. När grät du senast? Idag då jag kollade på 16 nd pregnant på mtv, de skulle adoptera bort sin två dagars bebis.. Usch vad sorgligt
61. Vem tänkte du senast på? Hmm... den var klurig.
62. Vad köpte du senast? massa mat
63. Vad gör dig riktigt glad? Mina vänner, min familj! ♥
64. Bästa TV program? Jag är en riktigt såpa nörd, älskar desperate, gossipgirl - den där chuck skulle jg dö för att möta. Drömde om han häromnatten. Vilken sexbomb lltså. =)
65. Värsta du någonsin sagt till någon? Det har nog hänt att jag sagt elaka saker men det var så länge sen att jag inte kommer ihåg.
66. Finaste du någonsin sagt till någon? Det har väl oxå hänt men det var väl oxå ett tag sen. Kan det ha varit då jag sa till Amrko idag, vet du vad jag älskar, han ba, mej såklart. Neeej, duscha och mat. Haha
67. Favorit låt? Robyn är bra...
68. Dina sämsta egenskaper? Blir lätt sur men det har verkligen blivit bättre med åren.
69. Dina bästa egenskaper? Jag tror att jag är rätt rolig av mig och jag bryr mig om andra.
70. Bästa du vet? MIn lilla Ebbe såklart.

Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till två prinsar ♥

HAHAHA

2010-12-29 @ 16:55:23
URL: http://feurdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0