Uppesittar kvällen med familjen Reuterwall/Linde

NU kommer lite uppdatering vad jag hade för mig på jule tiderna.
I torsdags hade vi "julafton" med min familj. De som saknades var Bror med familj annars var vi alla på plats. Vi åt gott julbord såklart, vi räknade ut tiden. Från det att vi dukade fram all mat, satt och åt och dukade av tog det 50 minuter. Alltså, våran familj bara vräker i sig maten när vi äter. Det går så fort och då har man stått och lagat ordning maten i flera timmar. NU var ju dock inte efterrätt och kaffe med i tiden men ändå. =)

Ebbe fick nog mest julklappar och han fick öppna sina först.
Lägger ut lite bilder på vad han fick, sånt tycker JAG är roligt.



Här är han såå förväntansfull på att pappa MArko ska öppna den förbaskade traktorn någongång.









Han fick iaf massa bra grejer, tusen tack Mamma, KJ, Johanna, Johan och Linnea.

Jag fick en hel del bra saker jag med men dom knäppte jag tyvärr inte kort på, fick blandannat ett par "converse" skor, en klocka, ett regnställ, lite smink och lite annat smått och gått.
Sen fick alla syskon ett videokamera av mamma och KJ. Den uppskttades väldigt mycket. Så vi har filmat mycket i jul, synd bara att jag inte vet hur man lägger ut klippen här.

Hur gör ni när ni öppnar julklappar. Vi har nästan alltid gjort så att man sitter samlade så får man öppna en och en. Annars sliter man ju bara upp paketen och då får man ju inte se hur dom ställer sig till det man själv har köpt med hjälp av ansiktytryck och sådant. Haha...













MIn fina fina kille.

Tanken var att vi skulle dra till våra kusiner dagen därpå, alltså på självaste julaftons morgonen och åka skidor och grilla korv men det var så många som var sjuka så det blev inget utav det. Vi ska träffas med alla nästa helg istället. HAde det mycket mnysigt i sala. Hur jag hade det på julaftonskvällen med Markos familj återkommer jag med för måste lägga in alla bilder först.

Föresten, jag har köpt skåpet, vi far mot arboga på torsdag och hämtar hem det vackra livet. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0