Vill ha..

ordning på mitt kök NU. Trivs inte alls hemma nu för tiden, vet inte vad det är med mig.


Det här skulle inte stå helt fel men 4000 kr vet jag inte., Ska leta leta på blocket nu och sen måla ett vitrinskåp. Är inte alls mycket för att köpa dyra saker. Haha..

En kompåis till mig berättade att hennes kille hade precis såhär innan jul köpt en alkoholmätare för 4000 kr. Hon var irriterad vill jag lova men jag skulle nästan göra lsut i några veckor om Marko var så dum. =)

Idag stannade jag hemma från jobbet för natten var inte alls bra, hostade som bara den och halsen var irriterande men sen idag har det gått ganska bra. Ebbe var hemma hos sin farmor och farfar så har haft hela dagen för mig själv, underbart. Jag vet att man ska stanna hemma när man varit hemma fårn jobbet men jag måste verkligen iväg till affären idag, jag hinner verkligen inte annars. Usch vad mycket det är nu innan jul.

Längtar som bara den till uppesittar kvällen med min familj samt julafton med markos familj och självklart annandagen då fi träffar pappa och farmor och farfar. Då bjuds det på efterätt. HAHA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0