Vitt....

Haha, jag vet att det är drygt när förädlrar skryter om sina barn men jag kn inte hjälpa det, igår sov han från 18.45 till 07.00, är det inte för underbart.

Ikväll somna han 19.00 så mn får mycket gjort. Det är på kvällarna Frida man kan baka och ståheja för på dagarna har iaf inte jag tid och jag har bara en så länge ett barn. Nej. huslig har jag aldrig påståt att jag är, tror ja, och det kommer jag nog aldrig att bli heller.

Ikväll sa MArko att han skulle måla sista vändan i köket efter han kommer hem från träningen men jag besluade mig för att ta mina renoverings händer och måla allt själv och det var precis det jag gjorde. Tänk vad han kommer tycka det är skönt när han kommer hem.

Det som MÅSTE göras snarast är att köpa lister till Ebbes rum, jag vet, det går trögt för oss nu, och sen lister till köket och sen ska vi bygga ovanför köksluckorna upptil så det inte finns utrymme där, bara dammar ju där uppe.

Puuhh, blir svettig bara jag tänker på det.

Kommentarer
Postat av: Frida - Nybliven tvåbarnsmamma

Huslig kan man vara hela dagen :) Men det blir det lite kaos ibland!=)

2010-12-14 @ 21:08:44
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Karolina

Svårt att inte skryta om sina barn, man blir ju så stolt eller hur!?

2010-12-16 @ 09:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0