Vitt...

Jag kan bara säga, mitt i allt julkaos så har vi börjar måla köket vitt. KOmmer bli mycket bättre men vi fuskar lite. Vi målar på tapetbården. Orkar inte håll apå och spackla på den. Vi får väl se om vi gör panel sen men nu ska dem här fula tapterna som satt förut bort.

Sen vill jag prioritera bänkskiva och kakel. Hallen gör mej inget än så länge. Bara man blir klar innan nästa barn kommer. Och hoppas jag får jobba mycket nu så vi har råd att fixa till det.

En kompis har frågat om jag eventuellt vill jobba i sala inom vården så vi får se hur det går annars har jag alltid mitt gamla jobb att falla tillbaka på men dom är ju sååå sega där uppe på kontoret. Skulle kunna jobba med vad som helst fram till juni så om ni har några andra tips eller tjänster så hör gärna av er.

Idag har jag varit ivög och drucjit glögg med "mammorna" och barnen har lekt. Har en super duper förkylning hos mig men jag tog mig energin för att Ebbe skulle få komma ut och leka lite. Vad gör man inte för sitt barn.??

Imorgon ska vi på öppna förkskolan och Ebbe ska vara pepparkaka, det är ju trots allt lucia firande där. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0