50 års kalas...

Vi har hunnit med att köra två vändor med grejer, samt köpt färg till vardagsrummet. Idag vilar vi resten av dagen för snart ska jag börja göra mig ordning för kalaset...

Imorgon blir en sån här dag där mycket kommer att ske... Vi ska öppna upp till vardagrummet, vi ska måla och tapetsera även där. Vi ska måla tak, och vardagsrums bord. Och köra massa skräp och även grejer.. Fullt upp.

Nu blir det mycket skriverier om renoveringen men man får läsa eller inte, skiter jag i. =)
Nu är frågan, ska jag välja pärlspont eller v spont. Tycker det är skitsvårt. V sponten finns hemma på bygg max och är färdigmålade och bara att åka ner o köpa Pärsponten måste man beställa, tar några dagar, och är ofärgade så de lär man måla. Var ju inne på det sistnämnda hela tiden men nu kanske jag ångrar mig.. Man börjar bli lat på det här nu...

Garderoberna i hall och kök och även kökluckorna är ju gamla så det har blivit grädd färgade, det har nog en gång varit vita. Enligt mor och syster saå kommer de se skitigt ut om panelen är vit... Pust!!!

Skåpet på strömbacka var redan sålt.. JÄVLA SKIT. Säkert ngn som läst min blogg som redan hunnit dit och snott det..=)

Neeej nu åker party klänningen på så hörs vi efter helgen....

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Fin och härlig blogg du har :).



Förresten, kommentera gärna på min blogg om vilken kändis DU vill se mig som haha :D. Kan vara både manlig och kvinnlig kändis :).

2010-02-06 @ 12:40:07
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Ilona

Öhhh ok

2010-02-07 @ 12:53:52
Postat av: emma

vadå öhh okej>?

2010-02-07 @ 13:36:13
Postat av: Frida

Hoppas ni hade kul på festen=D Ni får gärna följa med, men det är ju inte så kul för ebbe där=)Men vi mammaor kan ha kul!

2010-02-07 @ 13:53:21
URL: http://feurdas.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0