Dagens bravader...

Så fort vi var klara så packade vi väskan med leksaker, nappar och blöjor och for mot surahammar. Där väntade gammel farfar/farmor på oss. Vi fick äran att smaka, eller jag, på hennes goda kyckling, ris och sås. Gamlingarna på syrenvägen har för vana att alltid, alltid äta efterrätt, de är ngt de fått för sej på äldre dar så fick även ngn slags hallonsoppa med mjölk. Var väl sådär god men tur det inte var ngt väldigt onyttigt.

Sedan åkte jag och Ebbe ner på stan och handlade lite saker som jag behövde. Enligt mej. Ett par jeansleggings, två toppar och randig tunika. Sssccchhh, säg inget till Marko.

Han är för tillfället på hockey, kanske kan va sista matchen för säsongen, jag hoppas på det faktiskt för det är fan inte kul att sitta ensamn hemma varje kväll. Jag har ju givetvis Ebbe men ni förstår vad jag menar.

Han fick njuta av ett bad idagm han fullkomligt älskar vatten.







Han är så himla söt min lilla goding... Håller ni inte med??  =)
Jag fattar att inte alla tycker alla barn är söta men jag skulle i ärlighetens namn tycka att folk är galna om dom inte tycker min son är söt. Haha....



Efter badet blev det lite lek pch pyjamas mys...

Nu är det snart lets dance och jag laddar med mina saltade majskrokar....

Kommentarer
Postat av: Madde

klart han är söööt :D

2010-02-26 @ 23:11:25
URL: http://madeleine-linevik.blogspot.com
Postat av: Elin

Haha, ja, han är så söt! Men jag undrar hur mycket man tycker själv och hur mycket som är verklighet. Jag menar, jag tycker att Indra är mycket sötare än alla barn på öppna förskolan, man undrar ju om alla mammor tycker att deras barn är sötast...

2010-02-27 @ 11:38:32
URL: http://nook.webblogg.se/
Postat av: Madde

Jag går in och svarar på personens blogg om den har nån :)

2010-02-28 @ 15:28:05
URL: http://madeleine-linevik.blogspot.com
Postat av: Frida

Sötnos!!!

2010-02-28 @ 21:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0