Fyyy faaaan

Jag trodde syftet med en coveruptapet att dölja allt som var bakom.. SÅ som struktur, ojämnheter och andra färger. Nu har vi trixat med vårat nya sovrum i tre kvällar, vi har dragit bort tapet på tapet, vi har limmat på coveruptapeten och jag målade på en liten bit idag för att se om färgen var okej. SOm jag sa tidigare, det satt fyra olika tapeter på varandra som vi rev ner och vi rev inte riktigt ner alla lager precis överallt så det vart ju lite ojämnt men då tänkte vi, det gör ju inget för vi har ju coverup =)

Men när jag smeta på färgen idag så ser det ju ut som fläckar... Det kommer ju se förskräckligt ut om jag ska ha fläckar lite här o där i rummet Och färgen vi ska ha är ju ganska ljus. Vi ska ju även göra samam visa i vardagsrummet och där ska jag d rakt inte ha några fläckar.. JAG BLIR GALEN!!!

Ebbe har haft det bra, inge mer anfall iaf, en aning trött bara.

Imorgonbitti kommer mamma och ska mysa med Ebbe medan jag åker iväg och målar.. Hoppas hoppas jag kommer till fläckfritt...

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0